Toimitusehdot
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Savon Ratsutarvike Satulavyö Oy, y-tunnus 2796915-3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja lähetyskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta ratsastustarvike.satulavyo.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden lähetyskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, SPankki, Ålandsbanken sekä luottokortit, Walley lasku. Maksunvälittäjänä toimii Paytrail.
Walley-lasku
Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai tililuotolla yhteistyössä Walleyn (Collector Bank) kanssa. Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tuotteet itsellesi ennen niiden maksamista. Laskun saadessasi voit maksaa koko summan kerralla taikka jakaa maksun pienempiin osiin enintään 36 kuukauden ajalle solmimalla tililuottosopimuksen. Lasku erääntyy maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä, laskulle saat aina vähintään 30 päivää, jopa 60 päivää maksuaikaa. Laskun maksimisumma on 5.000 €.
Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan muistutusmaksu sekä korko viivästyneeltä ajalta.
Walley Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 18 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä.
Saat täydelliset Walley Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:
Tarkemman palvelukuvauksen löydät: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf
Luotonantajana toimii Collector Bank AB.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Savon Ratsutarvike Satulavyö Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail.
Paytrail toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail on myös maksun saaja.
Paytrail
y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Toimitustavat ja toimituskulut
Keräämme ja lähetämme tuotteita tiistaista perjantaihin.
Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Tarjoamme asiakkaillemme seuraavat toimitustavat:
Matkahuollon paketti - 7,90 eur
Matkahuolto ilmoittaa paketin saapumisesta tekstiviestillä.
Noutamatta jätetystä lähetyksestä perimme lähetyskulut asiakkaalta.
Nouto liikkeestä – 0,00 eur
Voit noutaa pakettisi myös ilman toimituskuluja myymälästämme. Osoite on:
Savon Ratsutarvike Satulavyö Oy
Myllyharjuntie 13
71870 Harjamäki
Muistathan, että tilaus on noudettavissa vasta, kun olet saanut vahvistuksen siitä, että tilaus on kerätty ja noudettavissa.
Vaihto- ja palautusehdot
Tuotteiden vaihdosta ja palautuksesta tulee aina sopia myyjän kanssa etukäteen. Emme vastaanota palautuksia, joista ei ole sovittu etukäteen. Ole yhteydessä sähköpostitse posti@satulavyo.fi tai puhelimitse numeroon 050 3310952.
Palautusten noutopaikaksi valitse Matkahuollon toimipisteen/asiamiehen postinumeroalueelta 71870.
Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske lisäravinteita tai nestemäisiä tuotteita (kuten linimentit, voiteet, sprayt yms.).
Sovitettavana olleita satuloita ei voi palauttaa asiakaspalautuksena. Satuloiden lähetyksestä ja palautuksesta aiheutuneet rahtikustannukset tulee kokeilijan huolehtia.
Vaihdamme ja otamme vastaan palautuksena ainoastaan käyttämättömät, siistissä alkuperäispakkauksessa ja siistillä alkuperäisetiketillä (jos sellainen tuotteessa on meiltä lähtiessä ollut) varustetut puhtaat sekä myyntikelpoiset tuotteet (palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, hygieniasyistä esim kuolaimia ei saa käyttää hevosten suussa, hevosten varusteiden tulee palautettaessa olla täysin puhtaita ja karvattomia).
Muista liittää palautukseen mukaan pankkiyhteystietosi, jotta voimme palauttaa tuotteista maksetut rahat takaisin.
Jos palautat alehintaisia tuotteita, palautamme ainoastaan tuotteen hinnan, emme lähetyskuluja. Verkkokaupasta ostettujen satuloiden mahdolliset palautukset maksaa asiakas itse.
Tarjoamamme maksuton vaihto-oikeus koskee ainoastaan tuotteen vaihtamista saman tuotteen eri kokoon. Vaihto-oikeus ei koske tuotteen vaihtamista toisen väriseen tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Jos varastossamme ei ole ko tuotetta, otamme Sinuun yhteyttä tuotteen hinnan palauttamisesta tai toisen koon valitsemisesta. Lähetämme vaihtotuotteen veloituksetta kerran yhtä tilausta kohti. Mikäli tuotetta vaihdetaan useamman kerran veloitamme lähetyksestä normaalit lähetyskulut.
Vialliset ja väärin lähetetyt tuotteet (väärin lähetetty tuote on esimerkiksi tilanteessa, kun asiakas on tilannut koon M, mutta hänelle on lähetetty koko S) vaihdamme ilman lisäkuluja. Viallisista ja väärin lähetetyistä tuotteista tulee huomauttaa seitsemän (7) päivän aikana tuotteen vastaanottamisesta.
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä meille välittömästi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut lähetyksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Matkahuoltoon.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Kuluista, jotka aiheutuvat yrityksellemme toimituksista, jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta perimme erillisen 15 €:n maksun.
Erikoistilaukset:
Tuotteilla, jotka valmistetaan tai joita muunnellaan kuluttajan toiveiden tai mittojen mukaisesti, ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Kuluttajansuojalaki 6:16 §3.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.